خبرگذاری حکومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

حیلتی باید فکند!

leave a comment »

خداوند آیت الله العظمی حسینعلی منتظری را 100سال و بلکه بیشتر زنده نگاه دارد که گویا اکنون در میان مراجع بزرگ، فقط هموست که بی‌پروا از حاکمیت و دغل‌بازی‌های آن انتقاد می‌کند. نمونه صریحش سخنرانی 13رجب آیت الله بود که انصافن اگر جناب خاتمی به نصیحت حضرت آیت الله گوش می‌کرد، می‌رفت پیش مقام عظمی و می‌گفت: «شما احترامت محفوظ، 22 ميليون به من راي دادند، از من انتظارات دارند و اگر بنا بشود كه بخواهيد در وزراي من، در استاندارهاي من دخالت بكنيد، افرادي را به من تحميل كنيد من نمي توانم كار بكنم; بنابر اين من ضمن تشكر از مردم استعفا مي‎دهم، به مردم مي‎گويم : ايها الناس مي‎خواهند در كار من دخالت كنند. قاعده اين بود كه به اين صورت عمل نمايد» اگر با این قاطعیت عمل کرده بود، حال وضع و حال این ملت رنج‌دیده اینگونه نبود. واقعن چه کس دیگری می‌توانست بدین‌صورت پرده مرجعیت رهبر فرزانه را بیافکند: «خود آيت الله مومن به من گفت يكي از اين آقايان كه مي‎رود در دفتر ايشان در قم مي‎نشيند و مسائل را مطابق نظر آقاي خامنه اي جواب مي‎دهد به ايشان گفتم كه ايشان كه رساله ندارد، شما چگونه فتاوا را بر طبق نظر ايشان جواب مي‎دهيد؟ گفت ما روي تحرير امام جواب مي‎دهيم! گفتم مردم آخر مساله ايشان را مي‎خواهند، گفت: مي‎گويند ايشان فتوايش مثل فتواي امام است، ما روي تحرير امام جواب مي‎دهيم!.
خوب اين معنايش مبتذل كردن مرجعيت شيعه نيست؟ اينكه آمدند در شب بعد از فوت آيت الله اراكي، عده اي بچه راه انداختند در خيابان جلوي جامعه مدرسين، مثل همين الان كه راه مي‎اندازند; بعد هم سه چهارنفر از تهران آمدند و اصلا (كساني كه ايشان را مي‎گفتند) هفت هشت نفر بيشتر نبودند و به زور هفت نفر را به عنوان مرجع گفتند كه ايشان را هم جزو كنند، در صورتي كه ايشان در حد فتوا و مرجعيت نيست . بنابر اين مرجعيت شيعه را مبتذل كردند، بچه گانه كردند، با يك عده بچه اطلاعاتي كه راه انداختند! اينها مصيبتهايي است كه ما در اين كشور مي‎بينيم.
خدايا به حق محمد و آل محمد(ص) استقلال اين كشور امام زمان (عج) را حفظ فرما.*»
اما غرض از نقل این بیانات این است که به یک نکته مهم اشاره کنم و آن اینکه اکنون آقای منتظری 86سال دارند و مطمئنا حاکمیت برنامه ریزی کرده است برای زبانم لال، فوت ایشان. اگر اعضای بیت معظم له و دوستداران آیت الله حیلتی نیافکنند، همان سناریویی که در تشیع جنازه آیت الله شریعتمداری پیاده شد عینن تکرار خواهد شد.
پس بر اکابر قوم است که به لطایف الحیل مقدمات تشییع پرشکوه آیت الله را برنامه ریزی کنند تا وفات آن بزرگوار هم به مانند حیات ایشان، پر برکت باشد ان ‌شاءالله.
*متن سخنرانی 13رجب آیت الله منتظری + دانلود فایل صوتی مربوطه (5 مگابایت) لینک جایگزین (2.3 مگابایت)
مرتبط:
آيت الله منتظري افزود: "وقتي با من كه همه مي‎دانند در انقلاب نقش‏ ‏بسزايي داشتم اين گونه برخورد مي‎شود و اماكن ‏ما غصب
‏ ‏مي‎شود و گفته هاي ما سانسور مي‎شود، واي به حال مردم عادي.‏ ‏اگر آقايان از اين موضوع خبر دارند و دم ‏از آزادي مي‎زنند كه‏ ‏واويلا، و اگر اطلاع ندارند وااسفا. ما دعا مي‎كنيم كه خداوند به‏ ‏مسئولان و حاكمان عقل و درايت ‏عنايت كند و آنچه مي‎گويند و‏ ‏انجام مي‎دهند همراه با عقل و درايت باشد‎"‎‏. (سخرانی عید فطر سال 1387)

روایت مرجع تقلید کردن آقای خامنه ای از زبان آیت الله منتظری

Written by State-of-Siege

13 اکتبر 2008 در 4:24 ب.ظ.

نوشته شده در پرونده رهبر فرزانه

پاسخی بگذارید

