خبرگذاری حکومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

در محفل خود راه مده همچو منی را ، افسرده دل افسرده کند انجمنی را

leave a comment »

چند سال پیش بود که در روزنامه شرق یکی از نویسندگان زن در میانه مطلبش نقل قولی آورده بود که فکر می‌کنم تفسیر امروز اوضاع من است: «ما جوان نشده پیر شدیم!» چرا من باید در قله جوانی اینگونه احساس پیری کنم؟  چرا احساس می‌کنم روحم خسته است؟ چرا طراوتی که خاص این دوره است را ندارم؟ چرا فکر می‌کنم این همه سال ناخودآگاه، ریاضت کشیده‌ام!؟ چرا اینقدر دلم برای لذت بردن لک زده است؟ چرا فکر می کنم باورهایم را باید بتکانم؟ چرا دیگر برای اسطوره‌های مذهبی و سیاسی ارزشی قائل نیستم؟ چرا اینقدر از خدا شاکی‌ام؟ چرا هر چی این فیلم secret را می‌بینم و هر چی کتاب روانشناسی می‌خوانم انگار نه انگار است؟ چرا دیگر با هر چی که نمایه‌ا‌‌ی از نصیحت و پند و اندرز داشته باشد کهیر می‌ریزم!؟ چرا….هیچی اینها را نوشتم فقط برای اینکه توی دلم نمانده باشد. همین.++

Written by State-of-Siege

19 اکتبر 2008 در 11:17 ق.ظ.

نوشته شده در گاوراس بلاگ نوشت

پاسخی بگذارید

