خبرگذاری حکومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

هیچ زن و مردی شایسته لقب «پدر» و «مادر» نیست

with one comment

قبلن هم نوشته‌ام که اصلن تمایلی ندارم که وبلاگ را تبدیل به دفتر خاطرات الکترونیک کنم و یا اینکه حرف‌های خاله زنکی در آن مطرح کنم؛ اما از آنجا که انسانی درون‌گرا هستم و هیچ وقت نتوانستم در طول زندگی برای خودم هم‌دمی و هم‌رازی بیابم از این رو مصداق این حرف که : بعضی چیزها را اگر نگویی غم باد می گیری! مجبورم برای اینکه خودم را دربرابر این مرض ایمن کنم، بعضی دغدغه هایم را اینجا تخلیه کنم بالاخره اینطوری است دیگر!. 
من عمیقن اعتقاد دارم که هیچ زن و مردی شایسته لقب «پدر» و «مادر» نیست! اینکه خداوند قوه‌ی باروری را در نهاد هر موجود زنده‌ای از جمله انسان قرار داده است باعث ایجاد هیچ‌گونه حقی برای انسان نمی‌شود که بچه‌دار شود.
چند وقت پیش که فیلم secret «راز» از شبکه 4 پخش شد شخصی که به عنوان فرد موفق در این فیلم صحبت می‌کرد در قسمتی از صحبت‌هایش گفت: «خیلی از ما از داشتن پدر و مادر خوب محروم بودیم، روانشناسان اعتقاد دارند حدود 85درصد خانواده‌ها ناکارآمد هستند، مثلن خود من! والدین من دایم الخمر بودند، پدرم با من بد رفتاری میکرد، مادرم وقتی من 6سالم بود از او طلاق گرفت.» همین.

Written by State-of-Siege

19 اکتبر 2008 در 9:37 ب.ظ.

نوشته شده در گاوراس بلاگ نوشت

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من یک پیشنهاد خوب دارم. فعلا زوجهای جوان میتونن بجای اینکه بچه بیارن بچه به سرپرستی بگیرن و به رقابت حیثیتی زاییدن پایان بدن. تا کی؟ تا انشالله وقتی که هیچ بچه یتیمی بی‌سرپرست باقی نمونه.

    آریو

    21 اکتبر 2008 at 1:21 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

