خبرگذاری حکومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

استدعا دارم اطلاعات بدهید

leave a comment »

من یک نوار کامل از سخنرانی «آخوند انصاریان» دارم که یحتمل مربوط به سالهای قبل از 1374 است. قصد داشتم این نوار را روی اینترنت آپلود کنم، راستش در این سخنرانی واعظ مسایلی را درباره علایم ظهور امام زمان مثل خروج سفیانی و خر دجال و غیره و ذالک مطرح می‌کند که فوق‌العاده غیر عقلانی است؛ اما به 2 دلیل فعلن از این کار دست کشیدم، اول این بود که با خودم گفتم من هنوز مثل امثال حسین شریعتمداری روحم را به شیطان نفروخته ام که بخواهم با آبروی دیگران بازی کنم و دلیل دوم که مهمتر بود این است که پدرم می‌گوید این نوار سخنرانی «بدل انصاریان» است. از این رو از کسانی که سابقن این نوار را گوش کرده اند استدعا دارم اطلاعاتی درباره اصالت این نوار به من بدهند.

Written by State-of-Siege

16 نوامبر 2008 در 7:06 ق.ظ.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

