خبرگذاری حکومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

آقا خواهند گفت به درک!

leave a comment »

چند وقت پیش من شخصن از یک منبع نزدیک به بیت آیت الله حسینعلی منتظری شنیدم که می‌گفت در بهبوهه اعتصای غذای اکبر گنجی و تکاپوها برای انصراف وی از ادامه اعتصاب غذا؛  آیت الله منتظری فرزندش حجت الاسلام احمد منتظری را روانه ملاقات با
آیت الله مومن -از فقهای شورای نگهبان- می‌کند تا بلکه بواسطه رایزنی او با مقام عظمی، گشایشی در کار اکبر گنجی به وجود آید اما پاسخ آیت الله مومن به این درخواست وساطت شنیدنی است؛ وی به حجت الاسلام احمد منتظری می گوید:

«کمی قبل از فوت آیت الله آذری قمی من به دیدار «آقا» رفتم و از ایشان درخواست کردم اگر اجازه بفرمایند حصر بیت آیت الله آذری برداشته شود تا بلکه ایشان بتواند برای درمان بیماری قلبی‌اش روانه بیمارستان گردد که در غیر اینصورت در مورد ایشان بیم جانی می‌رود. آقا در پاسخ خواسته من گفتند: “به درک” من هم در مورد گنجی پیشاپیش پاسخ ایشان را به شما می‌دهم:” آقا خواهند گفت به درک!”.»

Written by State-of-Siege

18 نوامبر 2008 در 12:37 ب.ظ.

نوشته شده در پرونده رهبر فرزانه

پاسخی بگذارید

