خبرگذاری حکومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

چرا لب پیشوای فرزانه تیره رنگ است؟!

with 12 comments

khamenei-alive

Written by State-of-Siege

13 دسامبر 2008 در 10:42 ق.ظ.

نوشته شده در پرونده رهبر فرزانه

12 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. به تیپت نمیخوره اهل سئوال کردن باشی که یه چیزی بفهمی ـ اما سئوال مقدسه ـ اگه میخوای بپرسی چیزی بپرس که بدردت بخوره نه اینکه به چشم و دهن و رنگ پوست و بلندی و کوتاهی و اصل و نسب فرد توجه کنی ـ تو صاحب فکری یه مقدار بیشتر فکر کنی می تونی بفهمی این مسئله بسیار ساده هست ـ حتی بچه ها هم متوجه میشن ـ امیدوارم شما هم متوجه بشی

    یک که میخواد نصیحتت کنه

    13 دسامبر 2008 at 12:21 ب.ظ.

  2. به تیپت نمیخوره اهل سئوال کردن باشی که یه چیزی بفهمی ـ اما سئوال مقدسه ـ اگه میخوای بپرسی چیزی بپرس که بدردت بخوره نه اینکه به چشم و دهن و رنگ پوست و بلندی و کوتاهی و اصل و نسب فرد توجه کنی ـ تو صاحب فکری یه مقدار بیشتر فکر کنی می تونی بفهمی این مسئله بسیار ساده هست ـ حتی بچه ها هم متوجه میشن ـ امیدوارم شما هم متوجه بشی

    مطمئنم که می تونی مودب باشی و اهل فکر

    13 دسامبر 2008 at 12:22 ب.ظ.

  3. اگر از من اهلش بپرسي مي گم علتش سوقات ناب ماهونه. تاپ ترين جنسي كه تو ولايتمون يافت مي شه. باقلواي يزد هم كنارش.

    بي ياور

    13 دسامبر 2008 at 5:35 ب.ظ.

  4. علتش را که بفهمیم همه ی مسائل و مشکلاتمون حل می شه…

    Xtrementalist

    14 دسامبر 2008 at 6:19 ق.ظ.

  5. ماتیک قهوه ای جیگری میزنه جیگر تر بشه! ای جانم فدای این جیگر! دی:

    hoviatema

    14 دسامبر 2008 at 8:26 ق.ظ.

  6. اگه به رنگ و روي سرخ و سفيد كسي حسودي نميكردي شايد تو هم خوش‌رنگتر از اين مي‌موندي!!!!! تازه اين تازگي مال صورت ظاهرش. به شما و كساني كه نمي‌تونين اين و ببينن توصيه ميكنم جهت جلوگيري از انفجار به صورت باطنش فكر نكنين. راستي يادم نبود شما اصلا فكر نميكنين فقط حرف مي‌زنين كه اراذل و اوباش نگن ايرانيها لال موني گرفتن.

    ناشناس

    16 دسامبر 2008 at 12:00 ب.ظ.

  7. ترياك

    aMiN

    10 ژانویه 2009 at 1:12 ب.ظ.

  8. ضد خامنه ای ر

    12 سپتامبر 2009 at 5:32 ق.ظ.

  9. چهره عبوس ديكتاتور هيچ نورانيتي ندارد. برخي چهره ها به سبب معنويت شخص نفوذ بالايي در دل افراد دارند.

    مراد

    7 آوریل 2010 at 5:06 ب.ظ.

  10. به کوری چشم شما که تا حالا نتونستید حتی یه ایراد کوچک از رهبر عزیز ما بگیرید و مثل دیوونه ها دارید دور سر خودتون می چرخید ، به یاری همین آدمی که به رنگ لبش گیر می دید!!! بیچاره تون کردیم و از این به بعد بیچاره تر هم می شید. وطن فروش ها

    ناشناس

    28 اوت 2012 at 5:54 ب.ظ.

    • برو گوه نخور کس کش کونی

      یک ایرانی

      17 فوریه 2013 at 9:30 ب.ظ.

    • دزد بی ناموس خامنه ای و اطرافیانش کونکش بی شرف من کسی بودم که یه روز کسی جلوم جرات نمیکرد درمورد این دیوس حرف بزنه خیلی طرفش بودم چرا ? چون بچه بودم شستشو مغزی شده بودم و خبر از دنیا و سیاست و وضعیت نابسامان مملکت نداشتم
      اما از وقتی کارمند این دولت کسکش شدم فهمیدم دزد تر و دیوس تر از این بی ناموس کسی نیست
      جالبه خانواده ای رو تو بندرعباس مشاهده کرپم کنار خیابون با دختر بزرگش رو کارتن نشته بودند و زندگیشون میکردن رفتمو دلجویی کردمو و کمکی کردم بهشون بعد قضیه رو پرسیدم میگه وضعیت جسمانیم خرابه نمیتونم کار کنم هر جا میرم بیمارستانها میگن پول اونم زیاد تا عملت کنیم منم با دست خالی ندارم مجبورم گدایی کنم همش نفرین میکرد خامنه ای و حکومتش رو
      انشاالله اه ای مردم بدبخت بگیر دامن ای بیناموس پست فطرت و همه دارو دسش نابود بشن برن
      هر چی سرمایه مملکته میده عربای زشت و نجس اونوقت مردم خودمون دارن خودکشی میکنن بخاطر نداری
      خودم حالا دوتا شغل دارم مثل سگ جون میکنم بازم نمیرسونم
      گایدم خواهر هرچی خایه مال و دزد بی ناموس که راس ما باشن

      یاسر

      22 آوریل 2015 at 11:17 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

