خبرگذاری حکومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

مرگ مشكوك سيد احمد خميني و ترور شبهه‌ناك صياد شيرازي در سخن بازجويان حكومت

leave a comment »

[بازجو] چیزهایی که ما داریم درباره تو که صددرصد، یقین تو ضارب صیادی [صیاد شیرازی] شکی هم توش نیست. یک آلبوم عکس که 180 تا عکس پرسنل وزارت [وزارت اطلاعات] رو گذاشتیم، هرکی نگاه می‌کنه انگشت رو تو میذاره.
[متهم] من سرباز امام زمانم هرکار با من میخواید بکنید، بکنید. من این کارا رو نکردم، والله این کارا رو نکردم، به امام حسین نکردم.
******
[بازجو] من امروز که با تو صحبت میکنم به تاریخ هفتم دیماه 1378 باهات اتمام حجت میکنم، احتمال داره تو همین اتاقا آویزون‌بشی.
[بازجو] بچه‌هات اگه قراره تو این جامعه زندگی کنن، آدم سر موضع کثیفی مثل تو اگه قراره بشن؛ اون بچه‌ها رو هم نمیگذاریم زندگی کنن.
[متهم] حاج اقا به بچه‌هام رحم کنید…[بازجو] به بچه‌هات هم رحم نمی‌کنیم.
******
[بازجو] یک سوالی دارم، کالیبر کون سعید [سعید امامی] چنده؟ چون قبله‌گاهت میگم!.
[بازجو] حاکم شرعت ما هستیم، قاضیت ماییم، بازجویت هم ماییم.
******
[بازجو] به هر حال تا اونجا که ممکن بود می‌خواستیم ضربه به داخل خونوادت منتقل نشه، در اون صورت مجبوریم هم مادرت رو دستگیر کنیم، هم زنت رو دستگیر کنیم…[متهم] مادرم که بدبخت ی پیرزنه!…[بازجو] همون پیرزن رو، همون پیرزن رو و زنت رو دستگیر بکنیم و ی عده دیگه که خودت میدونی منظورم چیه.
******
[بازجو] مسئله حاج احمد آقا [مرگ مشکوک سید احمد خمینی] رو توضیح بده؟…اولین استارتی که زده شد رو بمب اخیر مشهد، بمب شهریورماه کی بود؟.
******
[بازجو] اتهامت هم اینه که استنباط شده تو دلت ی مقدار نسبت به جمهوری اسلامی منحرف شدی و اگر همین جوری میرفتی نسل سوم تو کودتا میکرد!.

مشاهده و دانلود فیلم‌های مربوطه و مطالعه دیگر مطالب مرتبط با قتل‌های زنجیره‌ای

Written by State-of-Siege

26 مارس 2009 در 7:32 ق.ظ.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

